齊齊來投票! (測試版)

灌吧!拼命地灌吧!

版主: 火狗

新板要什麼?

測試板
3
2%
程式技術研討
13
8%
美術技巧
31
19%
遊戲公司經營研究
13
8%
二手買賣
28
17%
漫動畫板
47
28%
業界秘聞
11
7%
養貓心得
10
6%
飲食指南
5
3%
街機情報
4
2%
 
總投票數: 165

頭像
lene lene
百業
文章: 251
註冊時間: 2003-04-04, 18:31
來自: 我屋企
聯繫:

二手買賣

文章lene lene » 2003-04-07, 17:36

二手買賣
有勇氣去自殺,點解冇勇氣去面對?

頭像
萬柳居下人
千業
文章: 1692
註冊時間: 2003-01-11, 12:24
來自: Homo Hentaiens

Re: 二手買賣

文章萬柳居下人 » 2003-04-07, 23:07

lene lene 寫:二手買賣


你想向我買東西ma?

真夠膽!!!
痴漢之系譜

享樂者 -> 研究者
        + -> otaku
消費者 -> 消費狂   +  -> 電車男
    沒女人緣者 -> 毒男    + -> 電車痴漢 -> 最終痴漢電車 ?!
           色情狂 -> 痴漢

頭像
Ikaru
千業
文章: 1801
註冊時間: 2003-03-11, 22:19
來自: 腐爛的國度
聯繫:

Re: 二手買賣

文章Ikaru » 2003-04-08, 18:13

lene lene 寫:二手買賣

要是有這個也不錯... 可以把NYX的PS2 GAME套過來...XD;

頭像
nyx
MAX
文章: 1603
註冊時間: 2003-01-09, 19:59
來自: 遊戲開發組/SpeedUP編集部/教學部/宣傳部/人事部

Re: 二手買賣

文章nyx » 2003-04-08, 18:59

HANE 寫:
lene lene 寫:二手買賣

要是有這個也不錯... 可以把NYX的PS2 GAME套過來...XD;


我只有 Space Channel5 II, Kindom Hearts, 侍, Gungrave 和 Soul Calibur2 五隻Game 罷了. 我說過我買 PS2 是為了看 DVD 嘛. (笑)
~本人言論不代表本人立場。~

頭像
Ikaru
千業
文章: 1801
註冊時間: 2003-03-11, 22:19
來自: 腐爛的國度
聯繫:

Re: 二手買賣

文章Ikaru » 2003-04-08, 21:31

nyx 寫:
HANE 寫:
lene lene 寫:二手買賣

要是有這個也不錯... 可以把NYX的PS2 GAME套過來...XD;


我只有 Space Channel5 II, Kindom Hearts, 侍, Gungrave 和 Soul Calibur2 五隻Game 罷了. 我說過我買 PS2 是為了看 DVD 嘛. (笑)

EEEE DVD勁貴囉唔知咩事
都係VCD好... 最近想買HP2的VCD :D

頭像
Aries
MAX
文章: 958
註冊時間: 2003-01-16, 21:14
來自: 火狗人力資源(海外)分部

Re: 二手買賣

文章Aries » 2003-04-08, 21:55

HANE 寫:EEEE DVD勁貴囉唔知咩事


我通常都是問人借的..... :roll:
改變不能接受的,接受不能改變的!

頭像
Ikaru
千業
文章: 1801
註冊時間: 2003-03-11, 22:19
來自: 腐爛的國度
聯繫:

Re: 二手買賣

文章Ikaru » 2003-04-09, 15:40

Aries 寫:
HANE 寫:EEEE DVD勁貴囉唔知咩事


我通常都是問人借的..... :roll:

可是問人借... 想拿來收藏就不行囉~"~
我會有空拿出來再看的...XD
(家中有幾廿隻VCD已經重看了幾次...)

頭像
lene lene
百業
文章: 251
註冊時間: 2003-04-04, 18:31
來自: 我屋企
聯繫:

Re: 二手買賣

文章lene lene » 2003-04-09, 16:36

Aries 寫:
HANE 寫:EEEE DVD勁貴囉唔知咩事


我通常都是問人借的..... :roll:

我冇friend have ar..
so i cannot borrow it~
有勇氣去自殺,點解冇勇氣去面對?

頭像
Clement
新沐
文章: 5
註冊時間: 2003-01-28, 13:29

文章Clement » 2003-04-30, 22:04

投票了好像沒什用......飲食指南......
~o_o~"

頭像
神風山賊
聖斯蒙二年生
文章: 631
註冊時間: 2003-07-19, 02:04
來自: 發萌工房

文章神風山賊 » 2003-07-31, 19:09

火狗Gabriel 寫:養貓心得一定會大熱勝出。 :lol:

我倒想要"養耳娘貓心得" (爆+逃)
文字‧從心
At the heart of the text.

頭像
chriswccs
角業
文章: 51
註冊時間: 2003-06-08, 19:38
來自: 地獄深淵

文章chriswccs » 2003-09-08, 23:37

我是投了這個“程式技術研討”。
希望是有關遊戲方面的,因為這是遊戲中的重點中的重點,但是和一般的程式好像很不同。
我是新人,大家好,大家可以叫我克利斯啊。
<--一個正在學C語言的笨蛋。

頭像
Ikaru
千業
文章: 1801
註冊時間: 2003-03-11, 22:19
來自: 腐爛的國度
聯繫:

文章Ikaru » 2003-09-09, 00:35

chriswccs 寫:我是投了這個“程式技術研討”。
希望是有關遊戲方面的,因為這是遊戲中的重點中的重點,但是和一般的程式好像很不同。
我是新人,大家好,大家可以叫我克利斯啊。
<--一個正在學C語言的笨蛋。

你好啊^^ 歡迎你來到火狗的BBS!
你是香港人還是台灣人呢?^^

頭像
gbgirl
聖斯蒙二年生
文章: 882
註冊時間: 2003-05-08, 07:14
來自: Athrun X Lacus

文章gbgirl » 2003-09-09, 18:46

chriswccs 寫:我是投了這個“程式技術研討”。
希望是有關遊戲方面的,因為這是遊戲中的重點中的重點,但是和一般的程式好像很不同。
我是新人,大家好,大家可以叫我克利斯啊。
<--一個正在學C語言的笨蛋。

你好你好~^^
這個也不錯[email protected]@"我也學想造遊戲[email protected]@"""
將來到火狗打工~XD(路:你有將來才算= =)
學c語言[email protected]@"""羨慕...>_<"
<===學校還在學Turbo Pascal(9成串錯...|||)...= ="
江山易改 本性難移 小白依然係小白

愛神外傳=>古列絲最後在香港開了一間叫"Cress Sunday"的美國餐廳,請了珊擔任總廚,主菜是真.洋蔥圈風暴
餐廳內一條奇怪規定是...請勿進行體操活動XD

頭像
萬柳居下人
千業
文章: 1692
註冊時間: 2003-01-11, 12:24
來自: Homo Hentaiens

文章萬柳居下人 » 2003-09-09, 19:04

gbgirl 寫:這個也不錯[email protected]@"我也學想造遊戲[email protected]@"""
將來到火狗打工~XD(路:你有將來才算= =)
學c語言[email protected]@"""羨慕...>_<"
<===學校還在學Turbo Pascal(9成串錯...|||)...= ="


將來到 me 將來的公司工作 ba...(逃)

核心課程+程式...會考要寫 Program...20%...我校為防請槍(e.g. 找 nyx :P)...要問我們問題...
痴漢之系譜



享樂者 -> 研究者

        + -> otaku

消費者 -> 消費狂   +  -> 電車男

    沒女人緣者 -> 毒男    + -> 電車痴漢 -> 最終痴漢電車 ?!

           色情狂 -> 痴漢

頭像
gbgirl
聖斯蒙二年生
文章: 882
註冊時間: 2003-05-08, 07:14
來自: Athrun X Lacus

文章gbgirl » 2003-09-09, 19:12

萬柳居下人 寫:將來到 me 將來的公司工作 ba...(逃)

核心課程+程式...會考要寫 Program...20%...我校為防請槍(e.g. 找 nyx :P)...要問我們問題...

我宜家完全冇晒心機上堂...次次都係copy人地個程式再改檔名...呢個時候仲邊有人用Turbo Pascal架...又話咩要與時並進...= =廢話~係就唔會係f.1個陣先教小畫家啦= =+f.2教excal...唉...問你死未...
江山易改 本性難移 小白依然係小白



愛神外傳=>古列絲最後在香港開了一間叫"Cress Sunday"的美國餐廳,請了珊擔任總廚,主菜是真.洋蔥圈風暴

餐廳內一條奇怪規定是...請勿進行體操活動XD

頭像
小特特
聖斯蒙二年生
文章: 728
註冊時間: 2003-09-02, 20:27
來自: 水貓攻防戰
聯繫:

文章小特特 » 2003-09-09, 19:23

gbgirl 寫:
萬柳居下人 寫:將來到 me 將來的公司工作 ba...(逃)

核心課程+程式...會考要寫 Program...20%...我校為防請槍(e.g. 找 nyx :P)...要問我們問題...

我宜家完全冇晒心機上堂...次次都係copy人地個程式再改檔名...呢個時候仲邊有人用Turbo Pascal架...又話咩要與時並進...= =廢話~係就唔會係f.1個陣先教小畫家啦= =+f.2教excal...唉...問你死未...

下....我中二仲學緊logo...
中三先岩岩學windowsXD||||
好彩我有用開電腦...唔係變左電腦白痴=3=|||
りりす:わたしはめがみのたねです、よろしくねw<--日文字幕日文配音GJ!

頭像
萬柳居下人
千業
文章: 1692
註冊時間: 2003-01-11, 12:24
來自: Homo Hentaiens

文章萬柳居下人 » 2003-09-09, 19:29

gbgirl 寫:
萬柳居下人 寫:將來到 me 將來的公司工作 ba...(逃)

核心課程+程式...會考要寫 Program...20%...我校為防請槍(e.g. 找 nyx :P)...要問我們問題...

我宜家完全冇晒心機上堂...次次都係copy人地個程式再改檔名...呢個時候仲邊有人用Turbo Pascal架...又話咩要與時並進...= =廢話~係就唔會係f.1個陣先教小畫家啦= =+f.2教excal...唉...問你死未...


F.1 小畫家 Word....F.2 Animagic Gif 網頁...F.3 Power Point...

妹小六(now F.1)己曉整網頁...親妹好像也快學了...
痴漢之系譜



享樂者 -> 研究者

        + -> otaku

消費者 -> 消費狂   +  -> 電車男

    沒女人緣者 -> 毒男    + -> 電車痴漢 -> 最終痴漢電車 ?!

           色情狂 -> 痴漢

頭像
gbgirl
聖斯蒙二年生
文章: 882
註冊時間: 2003-05-08, 07:14
來自: Athrun X Lacus

文章gbgirl » 2003-09-09, 19:30

小特特 寫:下....我中二仲學緊logo...
中三先岩岩學windowsXD||||
好彩我有用開電腦...唔係變左電腦白痴=3=|||

我f.1同f.2都有教logo...= ="""
學windows??f.1~f.3都有= ="""等學校d課程唔自己學就真係會變電腦白痴~=x="
江山易改 本性難移 小白依然係小白



愛神外傳=>古列絲最後在香港開了一間叫"Cress Sunday"的美國餐廳,請了珊擔任總廚,主菜是真.洋蔥圈風暴

餐廳內一條奇怪規定是...請勿進行體操活動XD

頭像
萬柳居下人
千業
文章: 1692
註冊時間: 2003-01-11, 12:24
來自: Homo Hentaiens

文章萬柳居下人 » 2003-09-09, 19:33

gbgirl 寫:
小特特 寫:下....我中二仲學緊logo...
中三先岩岩學windowsXD||||
好彩我有用開電腦...唔係變左電腦白痴=3=|||

我f.1同f.2都有教logo...= ="""
學windows??f.1~f.3都有= ="""等學校d課程唔自己學就真係會變電腦白痴~=x="


wt is logo?
痴漢之系譜



享樂者 -> 研究者

        + -> otaku

消費者 -> 消費狂   +  -> 電車男

    沒女人緣者 -> 毒男    + -> 電車痴漢 -> 最終痴漢電車 ?!

           色情狂 -> 痴漢

頭像
gbgirl
聖斯蒙二年生
文章: 882
註冊時間: 2003-05-08, 07:14
來自: Athrun X Lacus

文章gbgirl » 2003-09-09, 19:38

萬柳居下人 寫:wt is logo?

咩打指示控制個箭頭(佢話係龜...= =完全唔似...根本係一個3角形)行個舊...||
我f.1主教word...小畫家+logo= =
f.2==>excel...power point+logo...= =
f.3==>用word整網頁...= ="(我個時幫人地做...做左全級10分之1既網頁功課...= =)仲有Turbo Pascal= =
江山易改 本性難移 小白依然係小白



愛神外傳=>古列絲最後在香港開了一間叫"Cress Sunday"的美國餐廳,請了珊擔任總廚,主菜是真.洋蔥圈風暴

餐廳內一條奇怪規定是...請勿進行體操活動XD

頭像
萬柳居下人
千業
文章: 1692
註冊時間: 2003-01-11, 12:24
來自: Homo Hentaiens

文章萬柳居下人 » 2003-09-09, 19:46

gbgirl 寫:我個時幫人地做...做左全級10分之1既網頁功課...= =

仲有Turbo Pascal= =


你厲害...me 用 Dreamwaver 就是當時建立 me ge HP Pascal 今年先教...

Miss 話 Pascal 限制大 唔會學壞手勢...
痴漢之系譜



享樂者 -> 研究者

        + -> otaku

消費者 -> 消費狂   +  -> 電車男

    沒女人緣者 -> 毒男    + -> 電車痴漢 -> 最終痴漢電車 ?!

           色情狂 -> 痴漢

頭像
gbgirl
聖斯蒙二年生
文章: 882
註冊時間: 2003-05-08, 07:14
來自: Athrun X Lacus

文章gbgirl » 2003-09-09, 19:53

萬柳居下人 寫:你厲害...me 用 Dreamwaver 就是當時建立 me ge HP Pascal 今年先教...

Miss 話 Pascal 限制大 唔會學壞手勢...

[email protected]@我想學...>0<"""
佢地大堆人叫我幫佢地整....仲要係個d唔幫唔得既人...試過有日放學失驚冇神俾個同學拉住我件冷衫...唔俾我走...|||要我幫佢整...=口="(爆)
結果搞到我自己都唔夠時間整個ro站交...=x=""唯有交現成那個...就係gb的愛神餐館...XD聽阿sir講佢好似俾左20分滿分我...XD
我覺得壞冇乜所謂...最緊要結果一樣就ok= ="
江山易改 本性難移 小白依然係小白



愛神外傳=>古列絲最後在香港開了一間叫"Cress Sunday"的美國餐廳,請了珊擔任總廚,主菜是真.洋蔥圈風暴

餐廳內一條奇怪規定是...請勿進行體操活動XD

頭像
萬柳居下人
千業
文章: 1692
註冊時間: 2003-01-11, 12:24
來自: Homo Hentaiens

文章萬柳居下人 » 2003-09-09, 20:01

gbgirl 寫:唯有交現成那個...就係gb的愛神餐館...XD聽阿sir講佢好似俾左20分滿分我...XD
我覺得壞冇乜所謂...最緊要結果一樣就ok= ="


咁都得... me 唔敢交現成 驚比人笑...

(原本想整關於小魔女帕妃 ge 網頁 有D帕妃 ge 圖 一陣又比人話色情 la...)

結果交左個 Star Wars ge 網頁...(upload 左一半...)

(最後現成o個個o係個 FD presend(?) o個時 o係 Link 度開左出來...-o-)
痴漢之系譜



享樂者 -> 研究者

        + -> otaku

消費者 -> 消費狂   +  -> 電車男

    沒女人緣者 -> 毒男    + -> 電車痴漢 -> 最終痴漢電車 ?!

           色情狂 -> 痴漢

頭像
gbgirl
聖斯蒙二年生
文章: 882
註冊時間: 2003-05-08, 07:14
來自: Athrun X Lacus

文章gbgirl » 2003-09-09, 20:04

萬柳居下人 寫:咁都得... me 唔敢交現成 驚比人笑...

(原本想整關於小魔女帕妃 ge 網頁 有D帕妃 ge 圖 一陣又比人話色情 la...)

結果交左個 Star Wars ge 網頁...(upload 左一半...)

(最後現成o個個o係個 FD presend(?) o個時 o係 Link 度開左出來...-o-)

我冇所謂...|||反正淨係交俾阿sir...而且我個站係我識既人前都通晒天...= =
icq都有打...只不過係冇人上者~XD
帕妃...|||我有齊全套差1隻...不過1未爆晒= ="2有由衣~>v<我覺得係會話色情...= ="guy圖...= ="
江山易改 本性難移 小白依然係小白



愛神外傳=>古列絲最後在香港開了一間叫"Cress Sunday"的美國餐廳,請了珊擔任總廚,主菜是真.洋蔥圈風暴

餐廳內一條奇怪規定是...請勿進行體操活動XD

頭像
萬柳居下人
千業
文章: 1692
註冊時間: 2003-01-11, 12:24
來自: Homo Hentaiens

文章萬柳居下人 » 2003-09-09, 20:12

gbgirl 寫:
萬柳居下人 寫:咁都得... me 唔敢交現成 驚比人笑...

(原本想整關於小魔女帕妃 ge 網頁 有D帕妃 ge 圖 一陣又比人話色情 la...)

結果交左個 Star Wars ge 網頁...(upload 左一半...)

(最後現成o個個o係個 FD presend(?) o個時 o係 Link 度開左出來...-o-)

我冇所謂...|||反正淨係交俾阿sir...而且我個站係我識既人前都通晒天...= =
icq都有打...只不過係冇人上者~XD
帕妃...|||我有齊全套差1隻...不過1未爆晒= ="2有由衣~>v<我覺得係會話色情...= ="guy圖...= ="


guy?

me 帶過美人魚的季節(PS)送的電話卡出街 曾經被女同學見到 之後被人叫"不雅"... T.T

佢地(不論男女)見到 Gal's Game 女角就話色情 ga la...

2 爆左 1 未玩(擁有) 其他冇 (1 要玩成年...)
痴漢之系譜



享樂者 -> 研究者

        + -> otaku

消費者 -> 消費狂   +  -> 電車男

    沒女人緣者 -> 毒男    + -> 電車痴漢 -> 最終痴漢電車 ?!

           色情狂 -> 痴漢


回到「灌水版」

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 4 位訪客

cron